Friday, March 3, 2017

4 Hurmat Wale Mahine Forexe

Mahe safar Islaami saal aur Hijri calendrier ka dusra mahina hai, Jiske mutaaliq bar e sagheer ke khurafati tabqe ne mukhtalif qisam ki biddatein, ghalat fehmiyaan aur mauvais gumaniyaan musulman samaj mai phela rakhi haï, isse manhoos wa na mubarak samajhna, aafat wa Museebat ka gehwara tasawwur karna, shar wa fasaad ka ganjeena batlaana, nuqsaan aur zar ka mahina bawar karana, kuch naam, nihaad musalmano ki adat ban chuki hai. Halaan ke islam ka bunyaadi aqeedah hai ke est pauvre Qaynaat ka khaaliq wa maalik ari tamam tasarrufaat ka mukhtaar kul sirf Allah Ta8217ala hai. Tamaam nafa wa nuqsaan ka maâlik sirf Allah ta8217ala hai. Baaz Journal Maahe Safar Ke Bare Mein Bohot Si Ghalat Fehmiyon Ka Shikaar Hain, Ye Article Isi Baat Ko Clair Karne Ke Liye tayar Ki Jaa Rahi Hai. Maahe Safar Allah Taala Ke Banaye Hue Mahino Mein Se Ek Mahina Hai. Allah Aur Rasool Allah et Ki Taraf Se est Mahine Ki en Koi Fazilat Bayan Ki Gayi Hai Aur Na Hi Koi Aisi Baat Jiski Wajah Se est Mahine Mein Kisi Bhi Halaal Aur Jayaz Kaam Ko Karne Se Roka Jaye. Jo Mahine Faizlat Aur Hurmat Wale Hain Un Ke Bare Mein Abou Bakr r. a. Se ryârât hai ki Râkâtât hai ki Râkâlâh et Ne Farmaya, 8220Saal Apni Usi Halat Mein Palat Gaya Hai Jisme Us Din Tha Jab Allah Ne Zameenay Aur Aasman Banaye Le Saal Barah (12) Mahinay Ka Hai Jin Mein Se Chaar Hurat Waal Hain, Teen Ek Saath Hain Dhillqad, Dhul Qa8217da, Dhul Hijja aur Al Muharram, Muzr Wala Rajjab Jamad Aur Shabaan Ke Darmiyaan Hai.8221 Sahih Al Bukhari, Hadees 4662. Ne jahaano ke sardar hmare mehboob Rasool et ne saal ke barah mahino mein se 4 Ke bare mein bataye khwah chaar mahine hurmat wale hain yani un chaar mahino mein ladai aur qatl nahin karna chahiye est ke alawa kisi bhi maah ki koi aur khususiyat bayaan nahi hui hain aur na Allah taala ki taraf se orna RasoolAllah y ki taraf se . Hairangi ki baat ye hai ke Allah ari Rasool Allah et ki taraf se koi khabar na hone ke bawajood kuch mahino ko ba barkat mana jata hai aur manghadant rasmo aur ibadat ke liye khaas kiya jata hai aur kuch ke nue mein ye khayal kiya jata hai ke Unme koi khushi wala kaam, karobar ka aghaaz, rishta, shaadi biyaah ya safar wagaira nahin karna chhaiye, hairangi est baat ki nahi hai ke est tarha ke khaylat kahan se yee, ye à maloom hai jiska zikr dans shaa Allah abhi karna baki hai, Hairangi est la chauve souris ki hai ki le jo baatein kisi suboot l'aur sachhi le dalil ke le baghair kaano, le dilon aur dimaagho me dale jate hain unhe fahuran qubool kar liya jata hai. Lekin jo baat Allah ari Rasool Allah y ki taraf se batayi jaati hain puri tahqiq ke sath sachhi saab shuda hawala jaat ke saath batai jati hai usey mante tache tarha tarha ke bahane, muntaq o falsafa, dil aqal ki kasautiyan istemaal kar ke Raahe farar talash karne ki bharpoor koshish ki jati hai. Jaisa ke Allama Iqbal kahte hai: Haqiqat Khurafat Mein Kho Gayi YEmmat Rawayaat Mein Kho Gayi. Dans hi khurafat mein se maahe safar ko manhoos janna hai, pahle à ye sun lijiye ke Allah taala ne kisi cheez ko manhoos nahin banaya, haan ye Allah taala ki hikmat aur marzi hai ke wo kisi chiz mein kisi ke liye barkat de kisi ke Liye na de Aaiye Allah ke Rasool et ka ek farman aapko suna du jo hmare est mauzu ke liye faisla kun hai. Abdullah ibn Umar rad allahu anhuma se riwayat hai ke Rasoula Allah et ke samne Nahusat ka zikr kiya gaya à Aap y ne farmaya, 8220Gar Nahusat kisi chiz mein hoti à un jeune cheez mein hoti aurat, ghar aur ghoda. Sahih Muslim, Livre 26, Hadith 5529. RasoolAllah et ka ye farmana ke 8220agar nahusat kisi cheez mein hoti8221 saaf baayan farmana hai ke koi chiz manhus nah hoti aur ye baat bhi har koi samajhta hai ke jab koi chiz kaha jayega à usme maaddi aur ghair Maaddi har chiz shamil hogi yani waqt aur nous ke paimany bhi shamil honge, lehaza RasoolAllah et ke est farmaan e mubarak se ye baat bilkul waazeh hogai ke nahusat kisi cheez ka zaati juzz nahi hoti, Allah taala jis chiz ko jis ke liye chahe barkat wala Banaye aur jis chiz ke liye chahe be barkati wala banaye. Ye sab Allah ki hikmat aur maslihat se hota hai en kisi chiz ki apni sifat se. Dekh lijiye koi faire shahks jo ek salut marz ka shikar ho ek salut dawa istemal karte hain ek ko shifa ho jati hai aur dusre ko usi dawa se koi aaram nahi aata balkay baaz auqaat marz badhta jata hai. Kayi log ek hi jagah me ek jesa karobar karte hain kisi ko faida hota hai kisi ko nuqsan à koi darmiyani halat me hota hai kayi journal ek hi jaisi sawari istemal krte hain kisi ka safar khair o aafiyat se tamam hota hai aur kisi ka nahi. Isi tarha har ek chiz ka mamla haï yahan ye baat bhi acchi tarha se zahn nasheen karni hai ki barkat aur izafe mein bohat farq hota hai. Kisi ke liye kisi chiz mein izafa hona ya kisi ke pas koi chiz zyada hona est baat ki dalil nahi hota ke usay barkat di gai hai umuman dekhne mein ata hai ke kafiron aur badkaaron ko musalmano aur nek logon ki nisbat maal aur daulat, aulad, Hukumat aur duniyawi taqat waghaira zyada milti hai à iska ye matlab nahi hota ke unhe barkat di gayi hai balkay ye Allah taala ki taraf se un par akhirat mein mazeed azaab tayyaar karne ka samaan hota hai ke à l'aur khoob akhirat ka azaab kamao. Safar ke mahine ki koi faire de la na à Quraan aur Sunnat se milti hai aur na koi aisi baat jiski wajah se ko be barkat ya bura samjha jaye. Islam ke pahle arabe ke kafir est mahine ko manhus aur baas et nuqsaan samjhte l'aur samjhte le ke safar ek keeda ya saanp hai jo paith mein hota hai aur jis ke paith mein hota hai usko qatal kar deta hai aur dusron ke paith mein bhi muntaqil Ho jata hai, yani chhoot ki bimaari ki tarha est ke jarasim bhi muntaqil hote rahte hain. Lekin RasoolAllah et ne mondraja bala in sab ari en jaise dusre aqido ko ghalat qarar farmaya, Abou Huraira radi Allahu tala anhu se riwayat hai ki Rasool Allah et ne farmaya, 8220Na koi chhoot ki bimari hai, na haha ​​hai, na nahusat hai, na Safar (koi bimari ya nahusat wala mahina hai aur na koi iski kisi aur mahine ke sath tabdili hai). Sahih Muslim, hadees no. 2220. Alfaz ke kuch farq ke sath vous hadees digar sahaba se bhi rawayat ki gai hai. Arabe safar ke mahine ke nus mein manhoos hone ka aqida rakhte les afsos ke isi qism ke khayalat aaj bhi Musalmano mein paaye jate hain aur wo apne kayi kaam est mahine mein nahi karte, Aapne ne dekha ke RasoolAllah et ne mahine ke nare mein paye Jaane wale har galat aqide ko ek hurf moi bande kar ke mustarid farma diya. Saal ki digar mahino ki tarha est mahine ki tarikh moi bhi hame kayi acche kaam milte hain jo Allah tala ki masliht se nous ke bandon ne kiye maslanhijrat k baad jihad ki ayat Allah taala ne isi mahinay moi nazil farmayi, aur RasoolAllah et ne apne Rab Ke hukm par amal karte la teinte pahla ghazwa est mahinay mein kiya jise 8220 Ghazwa Al Abwa8221 bhi kaha jata hai. Aur Waddan bhi imaan walo ki walida mohtarma khadija bint khuwaylid rayon allahu anha se RasoolAllah et ki shaadi mubarak bhi est mahinay mein hui. Khaibar ki fatah isi mahinay, mein hui, ye sab janne, ke baad, bhala kon, aisa, musa, hoga, jo est mahinay, ko, ya, kisi, bhi, mahine, ko, manhoos, janay. Aur koi nek kaam krne se khud ko rokay, Allah taala jambon sabko hidayat d'or uspar amal karte tete hamara khatma farmaye. Allah taala dans mukhtasar malumat ko padhne walon ko hidayat ka sabab banaye auri meri ye koshish Qubool farmaye aur jambon sab ke liye aakhirat mein asaani aur maghfirat ka sabab banaye. Aameen.10022 Al Quran. Aaj tumhare deen se kafir na ummeed ho gaye. Isliye unse nd daro aur mujhse daro. Aaj maine tumhare liye tumhara din mukammal kar diya aur maine tum par apna ehsan pure kar diya aur maine tumhare waaste islam salut ko deen pasand kiya hai Al Quran. Sourate Al Maida (5). 3 10022 23692366. 2369238123662375 2368 2375 23662367 236623812368 2379 2367 2375 2379 23692375 2379, 237623062375 2369238123662375 2367 2369238123662366 2368 23692381 23672366 237623062375 2369 2366 2366 23702366 23672366 237623062375 2369238123662375 236623812375 23812366 2368 2379 2368 2306 23672366 2376 23692366. 2369 23662366 (5), 3 10022 Al Coran. Ce jour, ceux qui ont mécru ont abandonné tout espoir de votre religion, ne les craignez donc pas, mais craignez Moi. Ce jour, j'ai perfectionné votre religion pour vous, a accompli ma faveur sur vous, et ai choisi pour vous l'islam comme votre religion. Sourate Al Maida (5). 3Mahe safar Islaami saal aur Hijri calendrier ka dusra mahina hai, Jiske mutaaliq bar e sagheer ke khurafati tabqe ne mukhtalif qisam ki biddatein, ghalat fehmiyaan ore mauvais gumaniyaan musulman samaj mai phela rakhi hai, isse manhoos wa na mubarak samajhna, aafat wa Museebat ka gehwara tasawwur karna, shar wa fasaad ka ganjeena batlaana, nuqsaan aur zar ka mahina bawar karana, kuch naam, nihaad musalmano ki adat ban chuki hai. Halaan ke islam ka bunyaadi aqeedah hai ke est pauvre Qaynaat ka khaaliq wa maalik ari tamam tasarrufaat ka mukhtaar kul sirf Allah Ta8217ala hai. Tamaam nafa wa nuqsaan ka maâlik sirf Allah ta8217ala hai. Baaz Journal Maahe Safar Ke Bare Mein Bohot Si Ghalat Fehmiyon Ka Shikaar Hain, Ye Article Isi Baat Ko Clair Karne Ke Liye tayar Ki Jaa Rahi Hai. Maahe Safar Allah Taala Ke Banaye Hue Mahino Mein Se Ek Mahina Hai. Allah Aur Rasool Allah et Ki Taraf Se est Mahine Ki en Koi Fazilat Bayan Ki Gayi Hai Aur Na Hi Koi Aisi Baat Jiski Wajah Se est Mahine Mein Kisi Bhi Halaal Aur Jayaz Kaam Ko Karne Se Roka Jaye. Jo Mahine Faizlat Aur Hurmat Wale Hain Un Ke Bare Mein Abu Bakr r. a. Se ryârât hai ki Râkâtât hai ki Râkâlâh et Ne Farmaya, 8220Saal Apni Usi Halat Mein Palat Gaya Hai Jisme Us Din Tha Jab Allah Ne Zameenay Aur Aasman Banaye Le Saal Barah (12) Mahinay Ka Hai Jin Mein Se Chaar Hurat Waal Hain, Teen Ek Saath Hain Dhillqad, Dhul Qa8217da, Dhul Hijja aur Al Muharram, Muzr Wala Rajjab Jamad Aur Shabaan Ke Darmiyaan Hai.8221 Sahih Al Bukhari, Hadees 4662. Ne jahaano ke sardar hmare mehboob Rasool et ne saal ke barah mahino mein se 4 Ke bare mein bataye khwah chaar mahine hurmat wale hain yani un chaar mahino mein ladai aur qatl nahin karna chahiye est ke alawa kisi bhi maah ki koi aur khususiyat bayaan nahi hui hain aur na Allah taala ki taraf se orna RasoolAllah y ki taraf se . Hairangi ki baat ye hai ke Allah ari Rasool Allah et ki taraf se koi khabar na hone ke bawajood kuch mahino ko ba barkat mana jata hai aur manghadant rasmo aur ibadat ke liye khaas kiya jata hai aur kuch ke nue mein ye khayal kiya jata hai ke Unme koi khushi wala kaam, karobar ka aghaaz, rishta, shaadi biyaah ya safar wagaira nahin karna chhaiye, hairangi est baat ki nahi hai ke est tarha ke khaylat kahan se yee, ye à maloom hai jiska zikr dans shaa Allah abhi karna baki hai, Hairangi est la chauve souris ki hai ki le jo baatein kisi suboot l'aur sachhi le dalil ke le baghair kaano, le dilon aur dimaagho me dale le jate hain unhe fahuran qubool kar liya jata hai. Lekin jo baat Allah ari Rasool Allah y ki taraf se batayi jaati hain puri tahqiq ke sath sachhi saab shuda hawala jaat ke saath batai jati hai usey mante tache tarha tarha ke bahane, muntaq ou falsafa, dil o aqal ki kasautiyan istemaal kar ke Raahe farar talash karne ki bharpoor koshish ki jati hai. Jaisa ke Allama Iqbal kahte hai: Haqiqat Khurafat Mein Kho Gayi YEmmat Rawayaat Mein Kho Gayi. Dans hi khurafat mein se maahe safar ko manhoos janna hai, pahle à ye sun lijiye ke Allah taala ne kisi cheez ko manhoos nahin banaya, haan ye Allah taala ki hikmat aur marzi hai ke wo kisi chiz mein kisi ke liye barkat de kisi ke Liye na de Aaiye Allah ke Rasool et ka ek farman aapko suna du jo hmare est mauzu ke liye faisla kun hai. Abdullah ibn Umar rad allahu anhuma se riwayat hai ke Rasoula Allah et ke samne Nahusat ka zikr kiya gaya à Aap y ne farmaya, 8220Gar Nahusat kisi chiz mein hoti à un jeune cheez mein hoti aurat, ghar aur ghoda. Sahih Muslim, Livre 26, Hadith 5529. RasoolAllah et ka ye farmana ke 8220agar nahusat kisi cheez mein hoti8221 saaf baayan farmana hai ke koi chiz manhus nah hoti aur ye baat bhi har koi samajhta hai ke jab koi chiz kaha jayega à usme maaddi aur ghair Maaddi har chiz shamil hogi yani waqt aur nous ke paimany bhi shamil honge, lehaza RasoolAllah et ke est farmaan e mubarak se ye baat bilkul waazeh hogai ke nahusat kisi cheez ka zaati juzz nahi hoti, Allah taala jis chiz ko jis ke liye chahe barkat wala Banaye aur jis chiz ke liye chahe be barkati wala banaye. Ye sab Allah ki hikmat aur maslihat se hota hai en kisi chiz ki apni sifat se. Dekh lijiye koi faire shahks jo ek salut marz ka shikar ho ek salut dawa istemal karte hain ek ko shifa ho jati hai aur dusre ko usi dawa se koi aaram nahi aata balkay baaz auqaat marz badhta jata hai. Kayi log ek hi jagah me ek jesa karobar karte hain kisi ko faida hota hai kisi ko nuqsan à koi darmiyani halat me hota hai kayi journal ek hi jaisi sawari istemal krte hain kisi ka safar khair o aafiyat se tamam hota hai aur kisi ka nahi. Isi tarha har ek chiz ka mamla haï yahan ye baat bhi acchi tarha se zahn nasheen karni hai ki barkat aur izafe mein bohat farq hota hai. Kisi ke liye kisi chiz mein izafa hona ya kisi ke pas koi chiz zyada hona est baat ki dalil nahi hota ke usay barkat de gai hai umuman dekhne mein ata hai ke kafiron aur badkaaron ko musalmano aur nek logon ki nisbat maal aur daulat, aulad, Hukumat aur duniyawi taqat waghaira zyada milti hai à iska ye matlab nahi hota ke unhe barkat di gayi hai balkay ye Allah taala ki taraf se un par akhirat mein mazeed azaab tayyaar karne ka samaan hota hai ke à l'aur khoob akhirat ka azaab kamao. Safar ke mahine ki koi faire de la na à Quraan aur Sunnat se milti hai aur na koi aisi baat jiski wajah se ko be barkat ya bura samjha jaye. Islam ke pahle arabe ke kafir est mahine ko manhus aur baas et nuqsaan samjhte l'aur samjhte le ke safar ek keeda ya saanp hai jo paith mein hota hai aur jis ke paith mein hota hai usko qatal kar deta hai aur dusron ke paith mein bhi muntaqil Ho jata hai, yani chhoot ki bimaari ki tarha est ke jarasim bhi muntaqil hote rahte hain. Lekin RasoolAllah et ne mondraja bala in sab ari en jaise dusre aqido ko ghalat qarar farmaya, Abou Huraira radi Allahu tala anhu se riwayat hai ki Rasool Allah et ne farmaya, 8220Na koi chhoot ki bimari hai, na haha ​​hai, na nahusat hai, na Safar (koi bimari ya nahusat wala mahina hai aur na koi iski kisi aur mahine ke sath tabdili hai). Sahih Muslim, hadees no. 2220. Alfaz ke kuch farq ke sath vous hadees digar sahaba se bhi rawayat ki gai hai. Arabe safar ke mahine ke nus mein manhoos hone ka aqida rakhte les afsos ke isi qism ke khayalat aaj bhi Musalmano mein paaye jate hain aur wo apne kayi kaam est mahine mein nahi karte, Aapne ne dekha ke RasoolAllah et ne mahine ke nare mein paye Jaane wale har galat aqide ko ek hurf moi bande kar ke mustarid farma diya. Saal ki digar mahino ki tarha est mahine ki tarikh moi bhi hame kayi acche kaam milte hain jo Allah tala ki masliht se nous ke bandon ne kiye maslanhijrat k baad jihad ki ayat Allah taala ne isi mahinay moi nazil farmayi, aur RasoolAllah et ne apne Rab Ke hukm par amal karte la teinte pahla ghazwa est mahinay mein kiya jise 8220 Ghazwa Al Abwa8221 bhi kaha jata hai. Aur Waddan bhi imaan walo ki walida mohtarma khadija bint khuwaylid rayon allahu anha se RasoolAllah et ki shaadi mubarak bhi est mahinay mein hui. Khaibar ki fatah isi mahinay, mein hui, ye sab janne, ke baad, bhala kon, aisa, musa, hoga, jo est mahinay, ko, ya, kisi, bhi, mahine, ko, manhoos, janay. Aur koi nek kaam krne se khud ko rokay, Allah taala jambon sabko hidayat d'or uspar amal karte tete hamara khatma farmaye. Allah taala dans mukhtasar malumat ko padhne walon ko hidayat ka sabab banaye auri meri ye koshish Qubool farmaye aur jambon sab ke liye aakhirat mein asaani aur maghfirat ka sabab banaye. Aameen. Categorie: YAHOOD O NASARA KI MUKHALIFAT Mere Muazzaz Musalman Buzrugo. Azeez Bhaiyon Aur Ummat E Musulmane Ki Muqaddas Maaon Aur Behno Musalmano Maashrah Musalmano Ke Hath Me Hai. Wo Jis Tarah Chaahen Apnée Muashre Ki Tarbiyat Kar Sakte Hain Aur Jis Andaz Me Chahen Utiliser Sanwar Sakte Hain. Maashre Ki Pehli Bunyaad Aur Akaai Ek Mard Ek Aurat Se Shuroo Hoti Hai. Alhamdu Lillah Yahan Mard Bhi Maujood Hain Aur Aaurten Bhi Maujood Hain est Liye Chand Guzarishaat Maashre Se Mutalliq Arz Karni Hain. Islam Mukammil Deen Hai Aur Allah Ne Ise Bataur E Nemat Hame Ata Kiya Hai. Islam Ké Andar Jahan Ibadat Hai. Aqeedah Hai, Wahan, Islam, Apni, Tehzeeb, Bhi Hai, Apni Maashrat, Bhi Hai, Apne, Tehwaar Bhi Hai, Apni Khushyaan, Aur Apne, Taur Tareeqe, Bhi Hain. Mukammil Islam Aur Mukammil Musalman Usi Ka Naam Hai Keh Wo Zindagi Ke Har Shobey Moi Musalman Nazar Aaye. Nazarye Ke Andar Bhi Musa Nazar Aaye, Ibadaat Ke Andar Bhi Musa Nazar Aaye. Maamlaat Ke Andar Bhi Musa Naza Aaye, Akhlaaq Ke Andar Bhi Musa Nazar Aaye. Maaashrat. Tehzeeb Rahen Sahen Tareeqon Ke Andar Bhi Wo Musa Nazar Aaye. Dans Shobon Ke Baghair Islam Sirf Naam Ka Reh Jata Haï, Haqeeqat Se Khaali Hojata Hai. Agar Koi Ye Kahe Keh Main Dans Sab Shobon Se Dastbardaat Ho Kar Bhi Musulman Rahun À Apni Soch Aur Fikr Me To Wo Musalman Reh Sakta Hai Magar Allah Aur Uske Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam Ke Haan Wo Musa Nahi Hai. Ek Shakhs Ne Chah Keh Principal Sher Ki Tasweer Apne Jism Par Gudwaloon Ye Soch Kar Kisi Gudwane Wale Ke Paas Gaya Aur Us Se Kaha Keh Meri Poussé Par Sher Ki Tasweer Bana Do. Gudwane Wale Ne Tasweer Banane Ke Liye Suin (Aiguille) Chubhoi Pour Utiliser Takleef Hui. Poocha Keh Bhaai, Kya Bana, Rahe, Ho Gudwane, Wale Ne, Kaha: Sher Ka, Sar, Bana Raha, Hun. Usne Kaha. Arey Bhaai Sher Sar Ke Baghair Bhi Pour Hota Hai, Sar Ke Baghair Salut Banado. Godne Wale Ne Phir Suin Chubhoi À Usne Phir Poocha Keh Bhai Ab Kya Bana Rahé Ho Godne Wale Ne Kaha Keh Abs Son Enfant Um Bana Raha Hun. Usha Kaha: Bhaai Dum Ke Baghair Bhi Pour Hosakta Hai, Aap Dum Ke Baghair Bonjour Bana Do. Nous Godne Wale Ne Phir Suin Chubhoi Pour Utiliser Takleef Hui. Phir Poocha Keh Bhai Ab Kya Bana Rahe Ho Godne Wale Ne Kaha: Shre Ki Taangen Bana Raha Hun. Ye Bola Keh Arey Bhaai Tango Ke Baghair Bhi Pour Sher Hota Hai Est Liye Tango Ke Baghair Salut Bana Do. Godne Wale Ne Phir Suin Chubhoi Usne Dubara Poocha Keh Ab Kya Bana Rahe Ho Pour Godne Wale Ne Kaha Keh Ke Ke Baazu Bana Raha Hun. Usne Kaha Keh Arey Bhaïa Baazu Bana Raha Hun. Usne Kaha Keh Arey Bhai Baazu Ke Baghaire Bhi Sher Hota Hai Isliye Baazu Ke Baghair Salut Banado. Godne Wale Ne Apna Saaman Phénique Diya Aur Kaha Keh Aïsa Sher Jis Kin Un Jardin Ho, Na Paaun Ho. Na Dum Ho Na Naa Baazu Hon Main Ne Nahi Dekha. À Sach Keh Raha Hun Musalmano Dieu Ne Aisa Islam Nahi Utara Keh Jis Ke Andar Aqéda Bhi Na Ho. Ibadat Bhi Na Ho, Mamlaat Bhi Nah Sur, Maaashirta Bhi Na Ho, Maeeshat Bhi Na Ho Magar Phir Bhi Qui Islam Ho. Allah Ne Aisa Islam Nahi Utara Keh Jis Moi Tumhe Aqeede Ki Zaroorat Pade À Apna Homme Pasand Aqeedah Ikhtyar Kar Lo Bhale Wo Shirk Ka Kyu Na Ho, Apni Homme Pasand Ibadaat Ikhtyar Kar Lo Aur Un Moi Apni Ikhteraaat Kar Lo Keh Sab Se Badi Ibadat Yahi Hai. Saari Ikhteraaat Aur Tabdeeliyaan Sirf Deen Me Salut Karte Hoa Ur Agar Maamla Tehzeeb Aur Maashirat Ka Ho À Phir Maghrib Ki Chaukhat Par Chale Jate Ho. Siyasat Aur Maeeshat Ka Mamla Aajaye Pour Tum France Ki Chaukhat Par Chale Jaao. Allah Ne Ummat E Muslimah (en anglais) Ko Ghairat Mand Banaya Hai. Ghairat Se Mehroom Nahi Kiya. Ise Dar Sombre I Thokaren Khaane Ke Liye Mohtaj Nahi Banaya, Iske Daaman Me Sab Kuch Rakha Keh Saari Dunya est Ki Chaukhat Par Aaye Aur Ye Daulat est Se Le Kar Jaye. À Allah Ne Kaamil Aur Mukammil Deen Utara Hai. Aisa Deen Jis Ké Andar Aqeedah Bhi Hai. Ibadaat Hi Hain, Mamlaat Bhi Hain. Maaashraat Bhi Hai, Akhlaaq Bhi Hain, Tehwaar Bhi Hain, Khushiyaan Bhi Hain Uar Khushyaan et Manane Ke Tareeqe Bhi Hain. Jo Islam Ke Tareeqon Ko Cordes Kar Koi Aur Raah Ikhtyar Karega Allah Ke Haan Qui Hargiz Qabool Nahi Hai. Allah Paak Ka Irshad Hai (Sourate Aal Imran: 85) Tarjuma: Aur Jo Koi Chahe Islam Ke Ilawah Koiaur Deen Alors nous sommes Se Hargiz Qabool Na Hoga. Islam Ki Apni Tehzeeb, Maashirat Aur Tareeqe Hain. Lihaza Musalmano Ké Liye Kisi Doosre Mazhab Ya Tehzeeb Naqqali Ya Taur Tareeqe Ikhtyar Karna Pasandeedah Amal Nahi Hai. Share this: Comme ceci: Allah Ta8217ala ne Insan ko banaya aur uski tamam zaroorat ki cheezen banai. Jo Insan ke lye faydamand hai unhe HALAL kiya ou Jo Nuqsan pohanchate hai unhe HARAM kiya. Insan ki zaroorto me se ek Ahem Zaroorat ko puri karne ke lye ALLAH ne MARD ke lye AURAT banai, ou nous Zarurat ko HALAL tariqe se puri karne ke lye NIKAAH karne ka hukum farmaya. Ye Insan ki FITRAT hai ke Wo face à Jins ki taraf maael hota hai. Aaj Magribi log est Fitrat ke khilaaf hum jinsi (homosex) ki awaz uthae ou les pays occidentaux me ho bhi raha hai. Ye Saraasar Fitrat se Jung haï, isi wajeh se sida ki bimari phael rahi hai. Ou sab se afsos ki baat vous hai ke delhi haute cour ne homosex ki Ijazat bhi dedi. Hum khud ko ou tamam bhayyo, behno ko est aagaah karen k vous FITRAT k khilaf hai. Sabse pehle homosex LOOT (alaihis salam) ki qaum ne kiya à allah ta8217ala ka sabse Dardnaak Azaab nous QAUM par ayaa. EST AMAL KO LAWAATAT YA QAUME LOOT WALA AMAL KAHA GAYA HAI. Dans shaa allah Quran o hadis ke hawale se iski burai aage poste hogi. Sab ko Est burai ou iske azaab ke bare me bataen ou bachne k lye kahen. Allah ke Azaab se Daren. HOMOSEX KARNE WALO KI SAZA QAUME LOOT PAR JO AZAAB AYA USKA BAYAN QURAN ME. Quran 8220pas Jab Hamara hukum Aa pohancha à Hum ne nous ZAMEEN ka UPAR ka TAKHTA à neeche kardya, à nous Sar Zameen par Kankar ke PATHAR barsana shuru kye Jo LAGATAAR GIR RHE le Jin par Unke RAB ke paas Khaas Nishaan bhi le. (Sure Capuchon Ayat 82,83) Allah ke Rasool (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya Qaume Loot ke AMAL je jisko bhi Mubtala dekho, Karne wale ko bhi aur Jiske sath kiya jaye ko bhi QATAL kardalo. (TIRMIZI) EST HADIS KI BUNYAD PAR JAMHOOR E UMMAT KA MASLAK YE HAIK JO SHAQS LAWATAT KARE USKO QATL KARDYA JAYE. Ye Aisa Jurm hai jisme Maafi Kii surat hai hi nahi. SAHABA FUQAHA K AQWAAL Homosex ke baare moi tamam Sahaba, A8217imma, ouUmmat ka Faisla hai ke unko Qatl kardya jaye. Ou Imam Abou Hanifa (Rahmatullahi alaih) ne farmaya 8220homosex karne walo ko aisi salut saza deni chahye jaise Qaume Loot Ko Allah Ta8217ala ka taraf se di gai k ASMAN SE PATTHAR BARSE, ZAMEEN KA TAKHTA ULAT GAYA. Islye nous Shaqs ko Oonche pahad se Giraa kar upar se pathrao kardya jaye. Allahu akbar ye kitna bura amal hai ou kitni sakht saza hai. Allah hum sab ko Aqle Saleem ata kare ou Hamari hifazat farmaye. Plz partagez zaroor karen FBS Partagez ceci: Comme ceci: SAAL KE BAARA MAHINE Dieu Taala ne Jab Zameen o Aasmaan banaye onglet salut Allah taala ne Mahino ki ginti 12 banadi aur unme se 4 HURMAT wale mahine banaye, IslamSharee Ahkaam QAMARI mahine se Mutalliq hote hai Yani Partager Ahkaam ka Daaromadaar CHANDE par hota hai, HAJ, ROZE waghaira. Islam ka pehla Mahina ari Islami naya Saal MUHARRAM se Shuru hota hai. Ye Huzoor sallallahu alaihi wasallam ke zamane moi, Sahaba Razi Allahu Anhum ke zamane moi aur Tabaeen o TabeTabaeen ke Zamane moi aya lekin dans Hazraat ki Zindagi est cheez se khali thi ke wo Naya Saal ki Mubarakbaad den ya Wo apne ANNIVERSAIRE manaye. Itani porte jaane ki zaroorat nahi ye NOUVEAU ANNEE manana ya ANNIVERSAIRES aur Jitne bhi Jours manaye jaate hain jaise JOURNÉES DE MÈRE, JOURNÉE DES ENFANTS. Ye Maazi Qareeb moi salut Shuru haha ​​hai ANGREZO ke Tasallut se. Hum Har Roz Kayee baar SURAH FATIHA padhte hai aur usme hum DUA karte hain ke 8220 8221 Aye Allah hum ko unlogo ka Raasta na chala jis par GHAZAB hua aur unka bhi mat chala jo GUMRAAH couleur est Ayat me MAGHZOOB se Muraad YAHOOD (juifs) hai Aur Zaalleengumrah se Muraad (NASARA) hai. Hum har Waqt Allah se Mangte à hai ke Aye Allah hame YAHOOD O NASARA ka Rasta mat chala. Aur Aj Hum khud unk Raste ko Apna rahe hai. Allah Ta8217ala ne Apne Bande ko Sourate Fatiha me Dua sikhlai aur usme Jin ke Raste o Tareekhe se bachne ki Dua sikhlai hum uske khilaf salut kar rahe hai. Hum Allah ke Ghazab walo aur Gumraho ke Tarekho ki pairwi kar rahe hai. Aur jin par ALLAH KA INAM hua unka Tareekha corde baithe. Yaad rakhen simple bhaiyo o Dosto, Allah ke Rashal sallallahu alaihi wasallam ne à ROZA jaisi Azeem Ibadat me bhi unki Mushabahat pasand nahi ki aur AASHURE KE ROZE KE BARE ME FARMAYA KE AGAR MAI AGLE SAAL RAHA À 9,10 KA ROZA rakhunga aur Ummat ko Bhi iska hukum dya. Aur Aj Ummat un logo ke Tareekho par Gamzan hogai jis ki Mukhalifat Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne IBADAT me bhi ki. Huzoor sallallâhou alayhi salam ne Farmaya Jo jis ki Mushabahat Karega Qayamat wo unhi moi se hoga. MUSNAD AHMED, Abou Dawoud, Mishkaat Hum kis moi se hona chahte hai Huzoor sallallâhou alayhi salam ke LASHKAR me Ya YAHOOD O nasârâ ke. Yaad rakhen huzoor sallallahu alaihi wasallam ne ye bhi farmaya jo Mere Tareekhe se Rugardani karega wo Mujh me se nahi. BUKHARI O MUSLIM KYA Hum Huzoor sallallahu alaihi chapeau de se kar Daman chuda kar Kamyaab ho sakte hain. Ye bhi irshad hai jo Ap sallallâhou alayhi wa sallam ne Hazrat Anas se Farmaya Jo Meri Sunnat ko Zinda Karega 9 (nous par Amal Karega) à goya wo Mujhse Mohabbat karta hai aur jo Mujhse Mohabbat karta hai Wo Jannat me simple Sath rahegaTIRMIZI, Mishkaat. Zindagi ke har lamhe Ibadat ho ya aur koi Mashrati kaam Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne Hame YAHOOD O NASAARA O MUSHIKEEN ki Mukhalifat ka hokum diya hai. YAHOOD O NASARA KI MUKHALIFAT KARO. MUSLIM MUSHRIKEEN KI MUKHALIFAT KARO. (BUKHARI) Ye NOUVEL AN, ANNIVERSAIRE, MÈRES JOUR, IIJAAd hai aur AFSOS Childrens Day waghaira waghaira Yahood O Nasara ka tareekha hai triste AFSOS ke AJ Musalman KO YAHOOD O NASAARA ka Tareekha Pasand AARA aur DO JAHAN KE SARDAR Huzoor sallallâhou alayhi salam ke Tareekha ko accord colorant. Mère Bhaiyo hum kahan jaâ rahe hain. Qayamat moi Yahood O NAsara ke sath uthne pasand haï ya Huzoor sallallahu alaihi wasallam ke sath. Jannat ka Raasta chahye ya Jahannam ka. Phir Jaago aur doosro ko Jagaao kamyabi sirf aur sirf Huzoor sallallahu alaihi isallam ki taleemaat me hai. Islami culture apnaao, Huzoor sallallâhou alayhi salam ne Baitullah SE lekar Baitul Khala tak ka Tareekha bataya hai, Subah se lekar Shaam tak ke Amaal bataye hai, Neend se Bedaar perfectionner soi lekar Sone tak ka tareekha bataya hai, Paida perfectionner soi lekar Marne ke Baad Dafan hone tak ka tareekha bataya hai. Kaarobaar, tijarata, Nikaah O Mayyit, Zindagi ke har Shobe ka Tareekha bataya hai, Phir Hum Kyu GUMRAAHO AUR ALLAH KA Ghazab JIN PAR HUA unka Tarrkah apna rahe hai. Kya Huzoor sallallahu alaihi wasallam se MUHABBAT Nahi. Kya Qayamat me Yahood o Nasara ke sath Hashar chahte hain Kya Allah ka khauf nahi Mere Bhaiyo Tauba karlo aur Ye NOUVEL AN mat manaao, Yaqeen jaano Dunya o Aakhirat ki Zillat uthana padega. ISLAAM me poore ke poore La feuille de Dakhil, pata nahi La MAUT kab Aajaye abhi TAUBA karlo aur Apne Dost o Ehbaab ko bhi est lanati amr se rook aur khud bhi bacho. WA MAA ALAINAA ILLALL BALAAGH. Partagez ceci:


No comments:

Post a Comment